B2B-sales in 2021: verkopen vanuit échte expertise

DARE TO DREAM

B2B-sales in 2021: verkopen vanuit échte expertise

De geloofwaardigheid van de sales verkoper gaat achteruit door de digitale transformatie als gevolg van de covid pandemie. Doordat de menselijke interactie tussen de partners deels is weggevallen beginnen er veel bedrijven te twijfelen aan hun samenwerkingen met verschillende partners.

Als klant wil je dat je partner je volledige business kent en begrijpt. Je gaat dan ook een ‘relatie’ aan tussen de twee bedrijven, waarbij communicatie en vakkennis enorm belangrijk is. Het gaat dus niet meer gaan om enkel het verkopen van je product, maar ook over het verkopen van jou expertise en waar jij het verschil kan maken.

Ik denk dat dit altijd al een hele grote factor is geweest, maar nog nooit echt volledig zo in het licht heeft gestaan vergeleken met de andere factoren van een samenwerking. Wat denk jij, is het de moeite waard om al de extra research en doorgronding te doen over je partners of telt enkel het product voor jou en je bedrijf?

Zie Link

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *